نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
جانشین ماتیا پرین در یوونتوس از راه رسید!

جانشین ماتیا پرین در یوونتوس از راه رسید!

میگوئل رینا پدر په‌په رینا سنگربان 36 ساله باشگاه میلان ایتالیا در گفتگو با ایستگاه رادیویی Kiss Kiss در شهر بندری ناپل، با اشاره به شایعات برخی از رسانه‌ها در خصوص احتمال انتقال فرزندش به یوونتوس در صورت پیوستن مائوریتسو ساری به این تیم گفت:

 

من نمی‌دانم که ساری به یوونتوس می‌رود یا نه اما این را می‌دانم که عملکرد او در ناپولی و چلسی او را به یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتبال جهان تبدیل کرده است. از سوی دیگر یوونتوس نیز موفق‌ترین باشگاه فوتبال در ایتالیا است و په‌په نیز در صورت توافق مشکلی برای حضور در جمع تورینی‌ها نخواهد داشت. او بازیکنی با سابقه و حرفه‌ای است و در هر باشگاهی که باشد سعی می‌کند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

 

گفتنی است په‌په رینا سابقه حضور در باشگاه‌های بارسلونا، ویارئال، لیورپول، ناپولی، بایرن‌مونیخ و میلان را در کارنامه ورزشی‌اش دارد. او همچنین 36 بار نیز برای تیم ملی اسپانیا به میدان رفته است. حضور او در یووه در صورت قطعی شدن خروج ماتیا پرین از این باشگاه محقق خواهد شد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این خبر می توانید به صفحه ی اینستاگرام یوونتوس دات ای ار یا کانال ما در تلگرام مراجعه فرمایید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: